wtorek, 12 czerwca 2012

Uwierzcie w siebie po przez muzykę : )

Zespół Natural Dread Killaz nagrali piosenkę " Uwierzyć w siebie". Tak , tak bardzo często używa się tego zwrotu. Gdy jest źle , gdy coś komuś nie wychodzi. Zawsze pada hasło "uwierz w siebie". Słowa " patrzysz do tyłu i  nie widzisz nic niestety. Patrzysz do przodu i lecą Ci łzy" to w przenośni "kiedyś było dobrze a teraz jest źle i nie umiem uwierzyć w siebie aby to naprawić". Nigdy nie ma takiej możliwości. Po prostu wystarczy zaufać sercu , posłuchać go i uwierzyć w siebie. Trzeba znaleźć osobę , której możemy w pełni ufać. Taką osobę , która nigdy nie zostawi nas w trudnej sytuacji. Zawsze będzie przy nas , bez względu na czas, miejsce w którym jesteś. Ona będzie zawsze. Dlatego uwierzcie w siebie bo wiara czyni cudaa <3:** Zawsze będzie dobrze ;* 

A oto właśnie piosenka "uwierzyć w siebie". Polecam posłuchać jej i na prawdę gdy już zrozumiecie o co chodzi uwierzycie w siebie i nigdy nie zwątpicie. : ))

5 komentarzy:

  1. Lubię ten blog !
    Zapraszam do mnie. mam nadzieję że się odwdzięczysz i również zaobserwujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba twoj blog !
    serdecznie zapraszam do skomentowania mojego bloga poniewaz dodalam pierwszy rozdzial mojego opowiadania !
    http://perfectclothesareperfectlove.blogspot.co.uk/
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog wpisy.Odwdzięcz się http://zapytaj-photos-yea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ;
    dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo ;)

    Zapraszam na mojego bloga :
    music--is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH