wtorek, 12 czerwca 2012

Ojciec Reggae

Hej ! Dzisiaj chciałabym poświęcić notkę dla pewnej osoby. Jest to Ojciec muzyki reggae - nikt nie doprowadził do tak wielkiego rozgłosu na temat tej muzyki, jak właśnie on. Po niedługim zastanowieniu domyślamy się już, że chodzi tutaj o Boba Marleya. To prawda, że inspirował się on muzyką ska. Jednakże nie wątpię, że aby dotrzeć do głębi reggae i zacząć tworzyć tą muzykę, przyczynił do tego całe swoje serce wiernie oddane Bogu (Jah'owi) i w duchu Rasta zaczął komponować prosto z serca. I za to go baaaardzo cenię :) ......dlatego też, gdy ostatnio przeglądałam demotywatory, wpadłam w ogromną złość. Spójrzcie co znalazłam : 


Nie mam pojęcia, kto mógł dodać coś takiego, ale jednego jestem pewna - ten człowiek NIGDY tak naprawdę nie zrozumiał (i prawdopodobnie nie zrozumie) na czym polega reggae. Przecież Boba szanujemy za MUZYKĘ, natomiast to, że palił marihuanę wynikało z religii jaką wyznawał . Tyle ode mnie na ten temat. A co Wy o tym sądzicie ??? Pozdrawiam ,
Ola =)  

7 komentarzy:

  1. Ja też nie rozumiem tej osoby . Dla mnie Bob Marley to świętość ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie rozumiem ludzi, którzy tak mówią ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kto dodał tego demotywatora.. no idiota. Jak można tak kogoś publicznie upokorzyć?
    Za takie słowa ludzie płacą grzywny wysokości nawet kilku milionów euro.

    http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie,ten człowiek nigdy nie zrozumie tej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata jak to zobaczył prawie kompa rozwalił...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem takich ludzi!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH