poniedziałek, 11 czerwca 2012

Witam :))

Siemka , jestem Ola , mam 14 lat. Cieszę się, że wraz z Nikolą i Weroniką będę mogła prowadzić tego bloga. Fajnie, że ludzie mogą się łączyć za pomocą muzyki, myślę że to coś pięknego :] Może napiszę parę słów o sobie i o tym, jak wielką rolę odgrywa w moim życiu muza ; ) 
Interesuję się Ruchem Rastafari , życiem Jamajczyków na ich pełnej pozytywnej energii wyspie  :) Lubię również sport, a moim hobby jest zoologia. Przejdę może już jednak do tego najważniejszego (jak sądzę ;) ) - MUZYKI. Głównie słucham reggae, lecz zdarza mi się również stykać z rapem, hip hopem. Moja przygoda z reggae rozpoczęła się jakieś 2 lata temu, kiedy starszy kumpel polecił mi Boba Marleya . Do tej pory jest to jeden z moich najulubieńszych wokalistów. Przez pojęcie 'muzyka' nie rozumiem tylko dziedziny sztuki , czegoś, czego można sobie "posłuchać" . Jest to NIEROZERWALNA część mojego życia. Dla mnie dzień bez muzyki jest dniem straconym :)) Wychowuje mnie muzyka , kształtuje mi charakter. Hmm , to moje życie :) 
Na razie tyle o mnie i znaczeniu muzyki w moim życiu. Do usłyszenia ;]
Pozdrawiam ! 

4 komentarze:

  1. Masz zajebistego bloga my z kumpelą dopiero zaczynamy tak naprawdę wysłałam link do bloga na zapytaju! A twój blog rewelacja! jakbyś nie pamiętała o moim blogu to mój nick na zapytaj.pl to lulu20001 teraz pamiętasz? ;) o_O :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, wydaje mi się że ten komentarz powinien być skierowany to Nikoli ;)) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Fajny blog ! Będę tu wpadać i zaobserwuję. Zapraszam na mojego http://wszystkoinic8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, rzadko spotyka się czternastolatki lubiące jamajskie klimaty. Zobaczymy, co też ciekawego tutaj przedstawisz! Zapraszam do mnie na www.febafranz.blogspot.com, subek już poleciał!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH