czwartek, 14 czerwca 2012

Kocham moich rodziców!

Mesajah- "Tylko raz dane"(klip obok notki) Hmm. . tak ta piosenka pokazuje nam jaki to piękny dostaliśmy dar od Boga. Dostaliśmy życie , które możemy przeżyć tylko raz. Nie możemy cofnąć ani przyśpieszyć czasu. Jest to nie możliwe. Tak  szczerze chciałam o czym innym powiedzieć a mianowicie o rodzicach. W tej piosence jest wspomniane "Zatem kochaj swojego tatę, kochaj mamę". Wiem że wielu z was zamiast mówić na rodziców mama czy tata mówią moja stara i mój stary. Ja bym nawet matko nie mogła powiedzieć. Było by mi z tym źle. Nie mam szacunku do ludzi którzy tak mówią na rodziców. Widać , że mają ich daleko w dupie i nawet nie potrafią docenić tego co dla nich robią. Ja nie wymagam od rodziców dużo. Ja chcę tylko żeby mnie kochali. Wychowali mnie widać dobrze , bo wiem co to znaczy mieć do kogoś szacunek. Bardzo nienawidzę gdy ktoś  z moich znajomych przy mnie wymawia słowo moja stara. Wtedy mam ochotę normalnie tego kogoś zamordować. Wiele razy już powiedziałam : "Jeżeli nie masz szacunku do swoich rodziców, ja  nie mam szacunku do Ciebie." i wtedy kończyło się na tym że nie zadawałam się z tą osobą. Pomyślcie : Teraz macie rodziców. Dostajecie od nich to czego wam trzeba. Ubrania , jedzenie, dostajecie pieniądze  na własne wydatki. A dzieci , które straciły rodziców tego nie mają. Wychowują się w rodzinach zastępczych i w domach dziecka. I teraz co by się stało gdyby ktoś z was stracił rodziców. Wtedy na pewno uświadomilibyście sobie co straciliście. Jak byście żałowali  za te słowa moja stara i mój stary. Jak byście cierpieli z tego powodu.! Więc zastanówcie się teraz i zmieńcie postępowanie według rodziców. Zamieniamy słowa moja stara i mój stary na  mama i tata. Stop słowom moja stara i mój stary.!!!  Jak  ktoś tak powie przy mnie pozdrowię Go serdecznie środkowym palcem.!  Werka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH