sobota, 16 czerwca 2012

Nie będę tłumaczyć się ! ; )

Elo, elo . Dzisiaj będzie trochę o miłości . Zanim zaczniecie czytać polecam dla relaksu puścić klip pod notką ;) (który nie przypadkiem się tu znajduje, bo nawiązuje do tematu ) ....Otóż spotkałam się ostatnio z czymś, co "pobudziło" we mnie szare komórki i zmusiło do głębszych przemyśleń na temat uczuć między ludźmi . Moja koleżanka od 2 miesięcy jest z chłopakiem. Przez 2 pierwsze tygodnie było pięknie, miłość zaczęła się rozwijać - ohh, jak pięknie było patrzeć jak bardzo są szczęśliwi :D Niestety - ludzie nie lubią szczęśliwych, zazdroszczą ... Problem pojawił się w tym że chłopak jest nieco niższy od tej dziewczyny. Parze nie przeszkadzało to , dopóki ludzie nie zaczęli komentować : "Boże jak wy wyglądacie ! " , "Ej, weź z nim zerwij, bo pewnie ma małego [CENZURA] " , "Lepiej się publicznie nie pokazujcie " , "Jak ona może z nim być ?! " .... żałosne, prawda ? Sama osobiście byłam raz świadkiem takiego upokorzenia ...Zaczęłam ich pocieszać. Straszne było patrzeć jak z tak szczęśliwych stają się zawstydzeni , upokorzeni, przygnębieni, .... Mówiłam im, że przecież nie liczy się to jak wyglądają i to co gadają inni ... Liczy się ICH  UCZUCIE I TO ŻE SIĘ KOCHAJĄ . Kazałam im się nie przejmować bo szczerze mówiąc - naprawdę głupio byłoby stracić szczęście przez gadki innych... mam nadzieję że z czasem zaczną   ignorować ludzi, a ich uczucie wróci do pierwotnej postaci ; ) Życzę im wszystkiego najlepszego, a tym czasem i Was proszę o to, byście nie przejmowali się opiniami innych . I to nie ważne o co chodzi , ... miłość, poglądy, muzykę ... nikomu nie musicie się tłumaczyć, bo to WASZE życie i WASZ gust ! A na koniec piosenka, którą dedykuję właśnie tym dwóm zakochańcom ! ;D :****
 

Pozdrawiam serdecznie, Ola =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH