środa, 13 czerwca 2012

Moje JA w społeczeństwie

BAS TAJPAN-"TRZY ŻYCZENIA" (KLIP POD NOTKĄ)

Trzy życzenia. Dużo czy mało? Jak dobrze wykorzystać te możliwości? Egoistyczna strona ludzkiej natury każe poprosić o coś dla siebie. Tylko i wyłącznie. Albo z niewielką działką dla bliskich. Ilu z nas odda chociaż jedno życzenie dla bliźniego? Trzeba odwagi. Tak odwagi, żeby pokonać własną chciwość. A ilu dałoby radę pokonać siebie i wykazać się altruizmem? Kto z was z ręką na sercu może powiedzieć: "Umiem poświęcić się dla dobra innych"? Niewielu. Wiem to bez pytania was. Można by takie osoby policzyć na palcach jednej ręki. To boli.W dzisiejszych czasach liczy się jedynie "JA". To, co można zrobić dla swoich korzyści, dla sławy, pieniędzy, większej ilości "przyjaciół". Ale ludzie! Nie jesteście sami na tym świecie. Wokół tyle zła, cierpienia, głodu, wojen, a was obchodzi tylko wasza dupa. <brawo> Oby tak dalej. Świat będzie dzięki wam piękniejszy. Tak myślicie? Ej, otwórzcie oczy. To nie boli. Dostrzeżcie krzywdę innych, bo naprawdę nie liczy się tylko czubek waszego nosa! I jeszcze jedno: trzeba cieszyć się tym, co się ma, a nie na siłę szukać zła. Pozdrawiam,Nikola.


5 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest super ! Jedyna która spodobała mi się od Bas Tajpana. Bo z reguły nie słucham reggae. ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny blog.
    Nie przepadam za tym zespołem, ale ta piosenka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest naprawdę super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog fajny ;-) Z tą piosenką trafiłaś w dziesiątkę ;D heh... ;-) Słucham jej po 100 razy dziennie jak nie więcej ;-) Heh... ;D


    Zapraszam do mnie http://dwa-bijace-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny blog ! Świetna piosenka. Będe wpadała częściej ;>



    Pozdrawiam Styles'owa xx.
    http://more-than-this-onee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH