czwartek, 14 czerwca 2012

Pierwsza kartka

Cześć..! :

 Hey jestem Ania mam 12 lat i od dzisiaj będę prowadziła tego bloga z Olą, Weroniką i oczywiście Nikolą... :) Tak jak wcześniej w swoim powitaniu wspomniała Ola : ''Fajnie ,że ludzie mogą się łączyć za pomocą muzyki ''. Ale może żeby nie przedłużać napisze coś o sobie i  o najważniejszej rzeczy w moim życiu jaką jest muzyka. Słucham każdego gatunku muzyki , bo moim zdaniem muzyka jest piękna pod każdym względem , ale mam swój ulubionych wokalistów i zespoły, a jednym z nich jest One Direction. O 1D dowiedziałam się na początku roku od mojej koleżanki i gdy tylko ich usłuchałam zaczęłam ich słuchać codziennie i oczywiście słucham ich do dziś. Jeżeli chodzi o wokalistów to słucham najczęściej (niektórym może się to nie spodobać i pomyślą że jestem ''taka i owaka'' ale to mnie nie obchodzi słucham to co lubię bo muzyka jest piękna ) Kamila Bednarka, Grubsona i Justina Biebera i wiele innych ale najczęściej ich.  Dla mnie muzyka to nie jest jakaś tam melodia z banalnym tekstem , ale wielką  sztuką bo nie każdy może od ''tak'' po-prostu napisać tekstu, który może być hitem to jest wielka praca, ale nie zawsze zakończona sukcesem. Ale zobaczcie jak ktoś zaśpiewa jakąś piosenkę to prawie każdemu cały dzień ''chodzi po głowie'' tak jest w moim przypadku wystarczy, że któraś koleżanka lub kolega zaśpiewa np. piosenkę 1D '' One Thing''  to nie mogę się jej pozbyć chyba że coś robię co wymaga skupienia i myślenia najczęściej w grupie , ale po szkole ona wraca... (Pamiętajcie że nie musicie się wstydzić jeżeli słuchacie kogoś kto nie jest lubiany przez innych tak jest ze mną na początku wszyscy mówili kogo ty słuchasz ale potem się przyzwyczaili...) Tyle o mnie na początku i piszcie co o mnie sądzicie w komentarzach :) 

                                                                                                                  Ania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH