niedziela, 1 lipca 2012

Sprzedawaj i kupuj uśmiech

NDK-"BUDZISZ SIĘ RANO"


"Bo nieważne, co w twym życiu się dzieje,
wiedz, że człowiek jest lepszy gdy się śmieje



Uśmiech. Taki szczery, niewymuszony. Miło patrzeć, prawda? Aż morda sama się raduje ;). Tylko dlaczego przychodzi nam z takim trudem? Przecież tak niewiele trzeba, noo! Prosta reakcja łańcuchowa - ty się uśmiechasz, potem ktoś oddaje ci to samo. Przyjemne uczucie? Ciągle natykam się na taki tekst albo obrazek, który w skrócie mówi o tym, że jak do nieznajomego na ulicy uśmiechnie się dziecko, to on odpowie tym samym, ale kiedy nastolatek albo dorosły, to uważa się go za nienormalnego (lub najaranego :D). Bolesne, ale prwdziwe. Czy naturalny uśmiech to coś dziwnego w naszej kulturze??? Co się dzieje z tym światem (aaa, no tak: "Świat schodzi na psy, my razem z nim").Może jestem jakaś dziwna, ale nie umiem nie myśleć pozytywnie. Serio. Ze zdziwieniem patrzę na ludzi, którzy załamują się z byle powodu, płaczą po kątach, chodzą przybici. Nie powiem, też mam gorsze dni - jak każdy. Ale przecież po burzy zawsze przychodzi słońce. Dobra - nie poszedł ci sprawdzian, pokłociłeś się z kimś, przyjaciel się odwrócił - życie, tak po prostu czasem się dzieje, może ma spotkać cię coś lepszego? Pomyśl sobie o ludziach, którym zostało kilka miesięcy życia, co oni mają powiedzieć? A teraz wyobraź sobie, że to możesz być ty, ktoś ci bliski. Nadal chcesz marnować czas na zamulanie? Mam jeszcze wiele przykładów, które stawiają mnie do pionu w chwilach zwątpienia. Jest jeden sztandarowy, który pomógł mi się podnieść jakiś czas temu i wierzę, że pomoże jeszcze nie raz: na świecie jest tyle wojen, ludzie nie mają co jeść, umierają, bo nie mają środków na leczenie, a ja się załamuję, bo ktoś, kto miał być zawsze obok po prostu spierdolił. Coś tu jest nie tak! I wiem, że niezależnie od tego, co się wydarzy, jedna rzecz bedzie zawsze przy mnie: MUZYKA. Nieważne czy nadal będzie to reggae, czy całkowicie pochłonie mnie coś innego - liczy się to, że będzie, nawet kiedy ludzi zabraknie. A czasem tylko ona pomoże wstać, kiedy zabraknie sił.
A ode mnie jedna rada: MYŚL POZYTYWNIE. 

5 komentarzy:

  1. Idź z głową w chmurze, jak Jah na górze! Bless. ;3

    http://my-part-of-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. NDK bless :] piosenki które dają siłę :)

    killah-in-big-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie źle, ale cz wy już nie będziecie pisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajan pisoenka ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dokładnie, trzeba myśleć pozytywnie. ZAWSZE! :) Ludzie mają o wiele gorzej na świecie, a my narzekamy. Poza tym trzeba się cieszyć z tego co się ma ;) Bardzo fajnie piszecie :) Ja także słucham reggae ;) Fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Odwdzięczamy się za obserwowanie i komentowanie jednakże mamy tak jak każdy blog pewne zasady które trzeba przeczytać w regulaminie. Zwłaszcza ta informacja do osób które używają tzw. zasady "coś za coś".
Z góry dziękujemy za pozostawiony ślad po sobie ;)

P.S. LINK DO WASZYCH BLOGÓW ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH